FAQ: Doładowanie konta

Dokumenty

1. Próbowałem zakupić promocyjny pakiet BIDów, ale zniknął z Cennika, co teraz?

  • Promocyjny pakiet 2500 BIDów 50% taniej to oferta jednorazowa, dlatego jeśli klikniesz w taki pakiet, ale nie sfinalizujesz płatności, oferta zniknie z Cennika do czasu uzyskania informacji od operatora płatności o nieudanej próbie zapłaty. Promocyjny pakiet 2500 BIDów dla nowych Użytkowników, którzy nie skorzystali jeszcze z żadnej promocji, można zakupić tylko raz, dlatego ponowne doładowanie może nastąpić dopiero po anulowaniu tej próby płatności w naszym Systemie. Procedura ta może trwać do 14 dni roboczych, zatem jeśli jesteś pewien, że nie zapłaciłeś za promocyjny pakiet 2500 BIDów, a chcesz nadal skorzystać z promocyjnego doładowania, napisz do Biura Obsługi Klienta i wyjaśnij, dlaczego nie sfinalizowałeś płatności.


2. Zapłaciłem za pakiet, chcę licytować, a ciągle nie mam BIDów na koncie. Co się dzieje?

  • Zakupione BIDy pojawią się na koncie Użytkownika automatycznie, natychmiast po zaksięgowaniu płatności.

  • Natomiast trzeba wziąć po uwagę fakt, że pozytywna weryfikacja płatności nie zależy od Serwisu, a potwierdzenie transakcji u wybranego Operatora (Tpay.com) może trwać od kilku minut do nawet kilku dni, w zależności od wybranej metody płatności.

  • Zatem przed przystąpieniem do licytacji należy zawsze odpowiednio wcześniej zadbać o stan konta, gdyż pobranie kwoty z Twojego konta bankowego / PayPal / telefonu komórkowego, wcale nie oznacza, że kwota została już zaksięgowana w naszym systemie.


3. Czy mogę zapłacić za BIDy przekazem pocztowym albo przelewem tradycyjnym? Czy mogę wpłacić pieniądze bezpośrednio na Wasze konto?

  • Obsługą wszystkich płatności w naszym Serwisie zajmuje się Operator płatności: Tpay.com . Po wybraniu pakietu BIDów, który chcesz zakupić, zostaniesz przekierowany na stronę wybranego Operatora płatności, gdzie będziesz mógł sfinalizować transakcję.

  • Nie ma możliwości zapłaty bezpośrednio na nasze konto, jednakże Operator Tpay.com oferuje wiele form płatności on-line, jak również umożliwia wydrukowanie tradycyjnego blankietu przelewu, przy pomocy którego można dokonać wpłaty w banku lub w Urzędzie Pocztowym.

  • Jeśli nie masz możliwości zapłaty on-line, polecamy założenie konta u Operatora PayPal. Za pomocą PayPal można wpłacać środki na swoje konto również za pomocą tradycyjnego przelewu. W tym celu po zalogowaniu się na swoje konto PayPal wybierz opcję: Moje konto -> Dodaj środki. Tam pojawi się numer konta, na który będziesz mógł wpłacić dowolną kwotę, a dzięki tym środkom później będziesz mógł kupować BIDy. Konto na PayPal jest zupełnie darmowe i dzięki niemu będziesz mógł również odbierać prowizję z Programu Partnerskiego. Więcej informacji TU.


4. Doładowałem konto przez SMS, ale ciągle nie mam BIDów na koncie. Co się stało?

  • W serwisie FireBid.pl istnieje jedna forma doładowania konta przez SMS. Opcja doładowania konta przez SMS bez przypisywania numeru:

  • Sprawdź czy numer, na który wysłałeś SMSa, jak i treść wiadomości były poprawne. Jeżeli wpisałeś złą treść lub niepoprawny numer i zostałeś o tym poinformowany odpowiednim komunikatem, koniecznie skontaktuj się z Operatorem płatności CashBill.

  • Jeśli numer, na który wysłałeś SMSa, jak i treść wiadomości były zgodne, powinieneś otrzymać SMSa zwrotnego z kodem doładowującym, który musisz następnie wpisać w serwisie FireBid.pl aby doładować Twoje konto w Serwisie.

  • Wysyłanie w krótkim czasie wielu SMSów w celu doładowania konta może spowodować, że Operator sieci komórkowej zablokuje te operacje. Takie postępowanie jest standardowe dla Operatorów sieci komórkowych i służy ochronie Twoich jednostek przed nielegalnym wykorzystaniem, np. w przypadku kradzieży telefonu.


5. Dostałem w prezencie kod doładowujący, ale nie mogę go wykorzystać. Nie wiem, gdzie go wpisać. 

  • Aby móc wykorzystać kod promocyjny otrzymany w prezencie od Serwisu, należy mieć w pełni aktywowane konto, czyli dokonać wcześniej zakupu co najmniej jednego pakietu BIDów z oferty dostępnej w Cenniku.

  • Jeżeli konto zostało w pełni aktywowane, po zalogowaniu się należy wejść na stronę Cennika; pod ofertą pakietów BIDów znajduje się opcja doładowania konta za pomocą kodu.

  • Należy pamiętać, że otrzymany od Serwisu kod doładowujący jest ważny maksymalnie 28 dni.