FAQ: Mój profil

Dokumenty

1. Jak mogę sprawdzić, ile mam BIDów na Koncie?

  • Saldo BIDów jest widoczne tylko dla zalogowanych Użytkowników; na białym pasku na górze strony należy najechać kursorem na zakładkę moje konto, pod napisem „BIDY” znajduje się łączna ilość BIDów dostępnych na Twoim Koncie.

  • Wszystkie operacje wykonane na BIDach można sprawdzić klikając na zakładkę Moje konto -> Historia Konta


2. Jak mogę uzupełnić swoje dane do wysyłek?

  • Pola adresu do wysyłek można uzupełnić dopiero przy płatności za pierwszą wygraną Aukcję z przedmiotem. Adres do wysyłek może być dowolnym, wygodnym dla Użytkownika adresem do doręczeń.


3. Otrzymałem prośbę o przesłanie kopii dowodu osobistego, dlaczego?

  • Zgodnie z Regulaminem, który Użytkownik zaakceptował przy rejestracji, Serwis FireBid.pl może wysłać do Użytkownika prośbę o przesłanie kopii dowodu osobistego. Taka weryfikacja Konta jest standardową procedurą pozwalającą na sprawdzenie autentyczności Profilu założonego w Serwisie FireBid.pl. Przesłane dane, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych, są przetwarzane wyłącznie do celów weryfikacji Konta Użytkownika.

  • Jeżeli nie posiadasz skanera, możesz przesłać kopie dokumentów wykonane przy pomocy cyfrowego aparatu fotograficznego (akceptowane formaty plików: .jpg, .png, .bmp, .tiff, .pdf, .doc)