FAQ: Dostawa wygranego towaru

Dokumenty

1. Czy mogę wygrany przedmiot wymienić na BIDy?

  • Tak, każdy wygrany przedmiot można wymieć na BIDy. Aby tego dokonać, należy wejść w zakładkę Moje konto -> Aukcje -> Wygrałem i kliknąć na przycisk Zapłać obok nazwy wygranej Aukcji. Następnie należy wybrać opcję: Wymieniam na BIDy; na ekranie pojawi się ilość BIDów w zamian za wygrany przedmiot. Wybierając opcję Wymieniam na BIDy, Użytkownik nie opłaca ceny końcowej Aukcji oraz kosztów wysyłki, ani nie otrzymuje przedmiotu wygranego na Aukcji. Należy pamiętać, że nie ma stałego przelicznika wymiany na BIDy, dana kwota to tylko nasza propozycja, Użytkownik nie ma obowiązku jej przyjmować, może nadal zapłacić za wygraną Aukcję i otrzymać przedmiot. BIDy pochodzące z wymiany wygranej będą należały do tzw. puli BIDów zwrotnych.


2. Gdzie znajdę fakturę za zakupiony towar? Nie została dołączona do przesyłki.

  • Faktura za wygrany towar jest dostępna po zaksięgowaniu wpłaty w zakładce: Moje konto -> Aukcje -> Wygrane; obok nazwy towaru widnieje przycisk, który pozwoli Użytkownikowi pobrać fakturę w formacie PDF.

  • Należy pamiętać, że faktura elektroniczna, zgodnie z przepisami, jest ważna bez podpisów odbiorcy oraz wystawiającego.

  • Na pobranie faktury Użytkownik ma 30 dni; po tym terminie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


3. Wygranej Aukcji nie widać już w moim profilu. Nie mogę pobrać faktury ani wystawić do niej komentarza.

  • Na pobranie faktury Użytkownik ma tylko 30 dni; po tym terminie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


4. Odebrałem towar od kuriera, ale okazało się, że sprzęt nie działa. Co mam teraz zrobić?

  • Przy odbiorze przesyłki z rąk kuriera należy w jego obecności sprawdzić zawartość paczki i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub niezgodności towaru z zakupionym przedmiotem należy sporządzić protokół szkody. Kurier jest zobowiązany do posiadania odpowiedniego formularza i nie ma prawa odmowy spisania takiego protokołu. Tylko taki protokół może być podstawą do uznania reklamacji.